Cumu travaglià cù a stallazione è a cunnessione YouthPOWER stacking bracket?

YOUTHPOWER offre sistemi di almacenamentu solare hibridu cummirciali è industriali includenu un rack di batteria di Lithium Iron Phosphate (LiFePO4) cunnessu impilabile è scalabile. E batterie offrenu 6000 cicli è finu à 85% DOD (Profundità di scaricamentu).

rack di batterie

Ogni batteria impilabile offre blocchi da 4,8 à 10,24 kWh chì ponu esse impilati in diverse impronte di almacenamento secondu e bisogni di u cliente per solu suluzione di bassa tensione è di alta tensione.

Cù u semplice rack di batteria, YouthPOWER scalabile da 20kwh à 60kwh in una fila, questi sistemi di almacenamentu ESS di batterie di rack di server offre à i clienti cummirciali è industriali pensati per più di 10 anni di generazione è usu di energia senza fastidiu.

Cumu to travaglià cù YoInstallazione è cunnessione di uthPOWER stacking bracket?

porta batterie (2)

1: Fixà u supportu di stacking in u modulu di a batteria cù viti M4 piatta cum'è a foto sottu.

2 : Dopu a stallazione di i supporti di stacking di batterie, mette i pacchi di batterie di fondu nantu à un terrenu pianu è impilate in sequenza cum'è a figura sottu.

3: Fixà u supportu di impilamentu di a batteria cù viti combinati M5 cum'è a figura sottu.

4 : Bloccà a foglia d'aluminiu nantu à i terminali di output pusitivi è negativi di u pacchettu di batterie, aduprate a longa foglia d'aluminiu per cunnette i pacchetti di batterie in parallelu. Lock the P+ P- output cable and insert the parallel communication cable and the inverter communication cable, press the ON/OFF switch to turn on the system. Accende l'interruttore DC cum'è a figura sottu.

5. Dopu à u sistemu powered on, chjude u cover protettiva trasparente di u batterie batterie.

6. Connect the wiring of the pack as show below. Se l'inverter hà bisognu di u portu CANBUS / portu RS485, inserite un cable di cumunicazione (RJ45) à u portu CAN o RS485A, RS485B solu esse usatu per u modu parallelu di batterie.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi